Universal Principles Of Branding: Vol 6

Thương hiệu: Mark Burton | Xem thêm các sản phẩm Graphic Design của Mark Burton
Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding today.*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Boo...
  • Giao hàng toàn quốc
  • Được kiểm tra hàng
  • Thanh toán khi nhận hàng
  • Chất lượng, Uy tín
  • 7 ngày đổi trả dễ dàng
  • Hỗ trợ xuất hóa đơn đỏ

Giới thiệu Universal Principles Of Branding: Vol 6

Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for understanding brands and branding today.

*Winner of the 2023 American Graphic Design Award for Book Design from Graphic Design USA*

Richly illustrated and easy to navigate, this comprehensive reference pairs clear one-page explanations of each principle with visual examples of it applied in practice on the facing page. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions.

Featured principles are as diverse as:
 

  • Authenticity
  • Social Responsibility
  • World Building
  • Gatekeepers
  • Rituals and routine


Each principle is presented in a two-page format. The left-hand page contains a succinct definition, a full description of the principle, examples of its use, and guidelines for use. Sidenotes appear to the right of the text, and provide elaborations and references. The right-hand page contains visual examples and related graphics to support a deeper understanding of the principle.

The titles in the Rockport Universal series offer comprehensive and authoritative information and edifying and inspiring visual examples on multidisciplinary subjects for designers, architects, engineers, students, and anyone who is interested in expanding and enriching their design knowledge

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....

Hình ảnh sản phẩm

Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6
Universal Principles Of Branding: Vol 6

Giá BRCST

Thông tin chi tiết

Công ty phát hànhARTBook
Nhà xuất bảnRockport Publishers
Loại bìaBìa cứng
ISBN-139780760378205
SKU5319203620823
Liên kết: Kem dưỡng da tay hoa hồng Daily Perfumed Hand Cream 01 Rose Water The Face Shop (30ml)